Kullanıcı adı:

Şifre:

Şifremi Unuttum

Hızlı ve Öfkeli 6 Full izle

03-07-2014

Film Bilgileri
Hızlı ve Öfkeli 6 Full izle
1.006.362

Hız yarışları üzerine kurulu, dünya çapında takip edilen seri yeni kıtasına taşınıyor. ‘Hızlı ve Öfkeli 6’nın başrollerini Vin Diesel, Paul Walker ve Dwayne Johnson paylaşıyor. Dom (Diesel) ve Brian’ın (Walker) nüfuzlu bir kişinin imparatorluğunu yıkıp, ekiplerini 100 milyon dolarla bıraktığından beri kahramanlarımız tüm dünyaya yayılmıştır. Ama evlerine dönememeleri ve sonsuza kadar kaçak olarak yaşayacak olmaları hayatlarını yarıda bırakmıştır.

Benzer Filmler
100 yorum bulunmaktadır: " Hızlı ve Öfkeli 6 Full izle "
  1. admin 18 Aralık 2012, 09:25 -

    Hızlı ve Öfkeli hakkındaki yorumlarınızı bizimle paylaşmak istemez misiniz?

  2. ibrahim halil 18 Aralık 2012, 23:04 -

    abi fragmanları dehşet olmuş yaa bir de filmin kendisi çıksaydı bir an önce iyi olacaktı :)

  3. Eren ÖZKAN 21 Aralık 2012, 18:31 -

    Admin şu saçmalığı kaldır başka filmin fragmanları bu milleti boşuna yorma bide küfür yeme milletten

    • admin 21 Aralık 2012, 19:08 -

      Eren, ortada bir saçmalık yok. Milleti boşuna yorduğumuz filan yok. Sitedeki tüm fragmanları izlemeni tavsiye ederim. Ayrıca imdb.com ve beyazperde.com’a bakmanı da tavsiye ederim.

      Ayrıca rica edersem hangi filme ait olduğunu söyleyebilir misin? Belki de dediğin gibi biz yanılmış olabiliriz.

  4. ramazan şahin 21 Aralık 2012, 19:43 -

    hızlı ve öfkeli 6 filmi tam olarak ne zman çıkıyor admin? ne zaman paylaşacaksın? hiç biryerde filmi bulamadık.

    • admin 21 Aralık 2012, 19:44 -

      Ramazan, film Mayıs 2013 te gösterime girecek. Haziran’ın 2.haftası da saçmalıyoum.net de paylaşacağız.

  5. hastasıyız dedeeee 22 Aralık 2012, 02:54 -

    hızlı ve öfkeli filminin hastasıyız deddeeeee :D

  6. hasan aslantürk 24 Aralık 2012, 07:16 -

    harika bir film olmuşa benziyor. hızlı ve öfkeli 6 da diğerleri gibi güzel olacak, biliyorum :D

  7. oğuzhan 24 Aralık 2012, 10:01 -

    aklıma şey geldi, candan erçetinin gamsız hayat şarkısı :D Bilmem size de birşey hatırlattı mı?

  8. kübra tekeoğlu 24 Aralık 2012, 10:07 -

    admin filmin orjinal sesiyle izlenme olasılığı yok mu? ne zaman paylaşırsınız ?

  9. kamil 24 Aralık 2012, 10:45 -

    bi karakter bir adama bu kadar mı yakışır :D Diğer filmlerinde oynayanların hepsini sallayın, bu adam 1 numara.

  10. filiz ceylan 25 Aralık 2012, 06:43 -

    admin neden insanları kandırıyorsun ki hani film eklenmemiş? niye var diye gösteriyorsun?

    • admin 25 Aralık 2012, 06:58 -

      İnsanları kandırdığımız filan yok sadece henüz çıkmadığından dolayı paylaşım yapılmadı. 2013 yılında çıktıktan sonra sizlerle filmi paylaşacağız.

  11. kürşat yenilmez 25 Aralık 2012, 15:40 -

    harika bir film olacak gibi. fragmanlar çok güzel görünüyor. filmi sabırsızlıkla bekliyoruz. Admin facebook sayfanızı beğendim umarım filmi yayınlayınca haberdar edersiniz.

    • admin 25 Aralık 2012, 17:25 -

      Merhaba kürşat bey, filmin dvd’si çıkar çıkmaz sizlerle paylaşacağız inşaAllah. iyi günler dileriz.

  12. ibrahim 25 Aralık 2012, 23:13 -

    admin konuş şu filmi çekenlerle bir an önce bitirsinler artık yaaa

  13. erdal bakkal 26 Aralık 2012, 12:50 -

    vay arkadaş bu ne böyle. bu anasayfadaki erdal bakkal bile daha iyiymiş :D kralsın erdal bakkal

  14. selami çınar 26 Aralık 2012, 15:58 -

    harikasın admin güzel bir paylaşım olmuş. sitedeki diğer filmlere de baktım onlarda kaliteli ve net filmlerdi. bu filmi de çıkar çıkmaz paylaşırsan sana çay ısmarlarım :D

    • admin 26 Aralık 2012, 19:54 -

      :) teşekkür ederim, paylaşacağım ;)

  15. ankaralı tarık 27 Aralık 2012, 12:38 -

    hızlı ve öfkeli 6 fragmanı tek kelime ile harika olmuş. zaten önceki filmlere bakarak da hızlı ve öfkeli 6 filminin de harika olacağını söyleyebiliriz. iyi film kendini belli ediyor.

  16. ramazan 28 Aralık 2012, 13:08 -

    teşekkür ederim admin sağol

  17. kadri 28 Aralık 2012, 15:39 -

    sabırsızlıkkla bekliyoruz adminn

  18. admin 29 Aralık 2012, 12:21 -

    film gösterime girdikten sonra sizlerle paylaşacağız arkadaşlar.

  19. ademoglu 03 Ocak 2013, 20:04 -

    hızlı ve öfkeli en iyisi 6 olmuş bence

  20. nedim 03 Ocak 2013, 23:23 -

    merakla beklediğim bir film hızlı ve öfkeli 6 filmi. Bekliyoruz.

  21. bakır 04 Ocak 2013, 08:59 -

    sssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüüppppppppppppppperrrrrrrrrrrr
    :)

  22. betül 05 Ocak 2013, 00:01 -

    herkese saolun

  23. umut 08 Ocak 2013, 14:56 -

    bana göre hızlı öfkeliyi nin 6 tıncısını hiç iyi yapamamışlar hani toyo drft gibi olsa macera felan ama fim in yarısın dan çoğu sannki vur dulu kırdılı oluyo hani umarım 7 dincisi dedigim şekil olur yarıs soygun drag felan

  24. yusuf 08 Ocak 2013, 20:56 -

    filim çıkalı 1 ayı gçti siz neyin derdindesiniz

  25. ibocan 09 Ocak 2013, 23:57 -

    harikaaaaa bir film olmuş yaa bir an önce çıksın hadiii

  26. hızlı ve öfkeli izle 11 Ocak 2013, 00:37 -

    hızlı ve öfkeli 6 izle diye aratıyorum burası çıkıyor. Diğer sitelere de baktım hiç bir yerde film yok. galiba henüz çıkmamış film.

  27. ahmet 12 Ocak 2013, 18:44 -

    ne zaman eklenecek bu film admin?

  28. Serhat 13 Ocak 2013, 21:22 -

    ßu Fragmanın Coğu Ölüm Yarışı 1 Ve 2′den Alıntı Sayın Admin ..
    ßiliyorum Sizin ßir Sucunuz Yok Ama ßir Araştırma Yapmadan Herkesin Yaptığını Yapmak Suç Ortaklığı Demektir ..

  29. Serhat 13 Ocak 2013, 21:24 -

    Hız Tutkunları Arkadaslara . ‘Ölüm Yarışı’ 1 veya 2 Yi Tavsiye Ederim .. : )

  30. Kaan ATAK 18 Ocak 2013, 21:38 -

    Admin Kardeşim bu flim ne zaman çıkacak bir bilgi verebilirmisiniz Teşekkür ederim şimdiden.

    • admin 18 Ocak 2013, 21:42 -

      Mayısta çıkacak hocam.

  31. muhammet 19 Ocak 2013, 15:21 -

    ölüm yarişi filminden alın mış izleyin

  32. anıl şahin 19 Ocak 2013, 16:08 -

    admin yarışçı doganlar fılmının ılk baslangıc sahnesıyle drag yarıslarındakı sıyah mustang ve onun kaza yapışı falan var fragmanlarda :)

  33. fast 19 Ocak 2013, 23:21 -

    admin bütün filmler harika en kısa zamanda eklermisin çünkü türlü türlü fragmanlarla kafam karışıyor gerçeğini izleyipte öğrenicemde ne kadar hızlı olursa o kadar iyi olur ayrıca sitede ayı ted varmı?

    • admin 20 Ocak 2013, 11:29 -

      Çıkar çıkmaz ekleyeceğiz elbette. Ayrıca ayı teddy filmini de arşive ekledik. Kota Dostu ve 720p HD kalitede izleyebilirsiniz. İyi seyirler.

  34. fast 19 Ocak 2013, 23:25 -

    ayrıca şu reklamlara çre bulurmusun film araştırıken çok rahatsız ediyor onu ana sayfaya koysan ve hep göstermesen ?

  35. fast 20 Ocak 2013, 19:00 -

    teşekkürler admin

  36. fast 20 Ocak 2013, 19:04 -

    admin çok oluyorum ama belki sen biirsin nedense youtube açılmıyor facebook ta youtube dan paylaştığım müzikte açılmıyor ne olmuş olabilir meşkul ettiğim için özür dilerim

    • admin 21 Ocak 2013, 00:21 -

      DNS ayarlarındandır muhtemelen. DNS değiştirirsen büyük olasılıkla açılacaktır.

  37. hasan 24 Ocak 2013, 09:45 -

    arkadaslar öncelıkle iyi akşamlar ben serinin takipçisiyim sitelerdeki çoğu fragman filme ait değil kendını bazı cok zekı sanan ınsanlar faster filmi ıle bunu birleştirmişler tabir yerindeyse insanları kekliyecekler adminin bi suçu yok boyle bi site kurduğu için adama teşekkür etmeniz gerekli…

  38. furkan kızılcık 27 Ocak 2013, 01:32 -

    sitedeki diğer filmlere de baktım oldukça kaliteli ve güzel filmler paylaşılmış. Bende baktım hızlı ve öfkeli 6 fragmanı henüz yayınlanmamış ama bence de adminin bir suçu yok. Tüm dünyada bu fragmanlar hızlı ve öfkeli 6 fragmanı olarak yayınlanıyor. Diğer filmler için sağol admin bu filmi de sabırsızlıkla diğer arakdaşlar gibi bekliyorum.

  39. silemma 28 Ocak 2013, 16:55 -

    admine çok teşekkür ederim hgarika bir paylaşım olmuş.

  40. fotoahmet 06 Şubat 2013, 18:19 -

    bu 5 serisinin fragmanı dogru dem,ş eren kardeşimiz

  41. İSKENDERTURAN 07 Şubat 2013, 16:41 -

    ADMİN GOOGLEDE ARAYINCA SENİN SİTEDE FAST AND FURİOUS 6 FULL İZLE TEK PART TÜRKÇE DUBLAJ İZLE MİLLET FİLM ÇIKTI DİYE BURAYA GELİP NEGATİF YORUM YAPIYOR

  42. admin 08 Şubat 2013, 12:11 -

    Arkadaşlar film 24 mayısta vizyona girecek.

  43. ali 08 Şubat 2013, 16:41 -

    harika bişey fakat eskiler daha iyi seyirli oluyor ama yinede harika bir flim ne zaman çıkacak diye bekliyordum hastsıyım bu flimin

  44. Mete 08 Şubat 2013, 21:39 -

    2013 demi yoksa 2014 de mi cıkacak

  45. emir 08 Şubat 2013, 22:39 -

    super bir film haha haybiii
    :) ))))

  46. Oğulcan 12 Şubat 2013, 16:48 -

    26 May yazıyor fragmanda

  47. ahmet 13 Şubat 2013, 17:06 -

    bence serinin en güzel filmi olacak. Hızlı ve öfkeli serisini izleyenler ne demek istediğimi anlayacaklardır. Fragmanından bile aksiyon akıyor filmin. :D Ayrıca admine sallamayın adam ne yapsın daha film yok ortada. hızlı ve öfkeli 6 çıkmadı daha bizde bekliyoruz ama admine laf söylemiyoruz.

    • admin 13 Şubat 2013, 17:07 -

      İyi niyetiniz için teşekkür ederim. Hızlı ve Öfkeli 6 vizyona girdikten kısa bir süre sonra bu sayfada karşınızda olacaktır. Sacmaliyorum.net iyi seyirler diler.

  48. lale 13 Şubat 2013, 21:31 -

    Anlamıyorum türk sinemasından niye böyle filmler çıkmıyor? Adamların yaptığı filmlere bakarmısınız ya var mı hızlı ve öfkelinin tırnağı olabilecek bir film bizde? yok adamların yıllar önce çektiği ilk filmi bile görsel olarak bizim filmlerin şimdili halinden güzel.

  49. sikici 15 Şubat 2013, 12:37 -

    açılmıyo

  50. lale 15 Şubat 2013, 23:38 -

    Mükemmel olacak fragmana bayıldımmmmm

  51. yasin 16 Şubat 2013, 01:38 -

    Hızlı ve öfkeli 6 nın linkini bilen birisi varsa yollasın

  52. adm 20 Şubat 2013, 11:41 -

    tek kelımeyle şahene
    ğüsel muhdeşem işalla 10 serisine kadar cıkarsanaz seviniriz cunkü izlemekden bıkmıdan izliyuruz emeği gecen herkese ayrı ayrı com ama cok tşkler.

  53. ahmet 21 Şubat 2013, 11:00 -

    Nekadar Cahilsiniz Kardeşim Film Daha çıkmamış filim nerde diyonuz filim daha sinemada bile gösterime girmedi
    sonrada admini suçluyonuz

  54. yusuf 21 Şubat 2013, 16:38 -

    ya bu filim ne zamançıkıcak eğer çıktığı gün giidecem

  55. lolo 22 Şubat 2013, 12:43 -

    bu nasıl fragman lan işin yoksa filmi bekle şimdi.

  56. jason 22 Şubat 2013, 12:44 -

    Bu filmi merakla bekliyorum ama yedinci film daha da heycanlandırıyor beni. Jason Statham’ın Hızlı ve Öfkeli 7′de oynayacağı kesinleşmiş üstelik kötü adam olacakmış vay canına

  57. melike 27 Şubat 2013, 22:54 -

    gelemedin bir türlü 24 mayıs :D mahrum kaldık sanki kendim çekiyorum filmi çok heyecanlanıyorum :D

  58. türker 01 Mart 2013, 01:22 -

    konuyu görünce şaşırdım vizyona girmeden önce sitede mi yayınlanıyor diye .d herkes gibi bende dört gözle bekliyorum bu filmi biran önce yayınlansa nede güzel olur

  59. domdom 02 Mart 2013, 22:27 -

    habire buraya gelip fragmanı izliyorum valla çok hoşuma gitti bende böyle bir araba yapıcam :D

  60. halil 03 Mart 2013, 21:54 -

    açılmiyo ki

  61. sad 04 Mart 2013, 19:01 -

    cok güzellllll

  62. Kemal kılınç 05 Mart 2013, 21:40 -

    Vin Diesel olmasa bu film bir hiç. yemişim 7 de gelecek jason statham ı

  63. Ahsen Sürmeli 07 Mart 2013, 13:33 -

    Herkes Dom’un peşinde ama Brian bence daha iyi. Hem daha yakışıklı :) ne zaman yayınlanır bilemiyorum ama gerçekten hızlı ve öfkeli serisinin en iyi filmi bu olacak.

  64. tümer 08 Mart 2013, 14:42 -

    bu filme ilk başlarda tıkladıgımda açılmadı fakat sonra sayfa yenileme yapınca açıldı. bu yüzden dolayı teşekkür ederim. hızlı ve öfkeli benim için çok başka bir filmdir çok sevdiğim çok özel bir film benim için. suan annemle birlikte izliyoruz ve inanın o bile bu filmi çok seviyor. tek part olması için daha güzel yanı bana kalırsa. neden diye soracak olursanız tek part olmasa sürekli şu part bu part uğraşıp duruyorsunuuz fakat hızlı ve öfkeli 6 tek part olması benim için çok büyük bir sürpriz oldu diyebilirim bu yüzden dolayı sitenize ve admine çok teşekkür ederim. yalnız bir kaç film daha ekleseniz çok güzel olacağını düşünüyorum. Youtube üzerinden tek part olarak izlemeye çalıştım fakat izleyemedim ama buradan sorunsuz izliyorum.

  65. admin 08 Mart 2013, 16:59 -

    Türkçe altyazılı fragman da geldi arkadaşlar.

    http://www.sacmaliyorum.net/fast-and-furious-6-hizli-ve-ofkeli-6-tek-part-turkce-dublaj-izle.html/5 burdan ulaşabilirsiniz.

  66. Cemro sado 13 Mart 2013, 11:34 -

    admin başka sitelerde türkiye de yayınlanmadan ekliyeceğiz falan diyor doğru mu? böyle birşey var mı? sen böyle birşey yapabilir misin

  67. Murtaza Taşdöven 15 Mart 2013, 01:19 -

    Az kaldı gençler az sabredin admin ne yapsın

  68. Halil 16 Mart 2013, 23:10 -

    Fragman çok güzel, diğer filmlerden daha iyi olacak gibi duruyor. 6 serili bir film çekmek gerçekten çok zor, buna rağmen Hızlı ve Öfkeli çok başarılı oldu. Övgüyü hak ediyor.

  69. İlhan 16 Mart 2013, 23:15 -

    serinin 1-2 ve 3. filmi gayet güzel full arabalar üzerinde çalışılmış bi filmdi 4. filmden zevk almadım açıkcası ama 5 de gayet iyiydi konu araçlardan uzaklaşmış biraz ama değişiklik olmuş bu değişiklikte yaramış filme 6. filmi sabırsızlıkla bekliyorum bakalım nasıl bi olay çıkacak karşımıza :)

  70. Cihan 16 Mart 2013, 23:15 -

    arkadaşlar hızlı ve öfkeli 5 in sonunda hobbs un yanına bir kız geliyor ve bir askeri konvoyun soyuldugunu toredomu diyor hayır deyince ilgilenmiyorum diyor soyan kişi ise toredonun sevgilisi orayı izlediniz mi bilmiyorum ama toredonun sevgilisi yaşıyor ve kesinlikle 6. seri çıkacak ve toredonun sevgilisi yaşayacak

  71. Mahir 16 Mart 2013, 23:16 -

    Hızlı ve Öfkeli 6 çekimlerinin bitmesinin ardından Hızlı ve Öfkeli 7 filmininde çekimlerine başlanacağı ve 6′nın olaylarını takip eden bir film olacak fakat henüz somut birşeyler yok. Chris Morgan fikirler üzerinde çalışıyor.
    Hızlı ve Öfkeli 7 filmininde Mayıs 2014 tarihinde gösterime gireceği bildirilmiş.

  72. ali 23 Mart 2013, 13:09 -

    bok gibi

  73. sparrow 05 Nisan 2013, 01:21 -

    yaa nerde bu film hep fragman war başlık tğrkçe dublaj yazıyoooo :@ sinirlerim bozuldu

  74. admin 29 Mayıs 2013, 11:53 -

    Türkçe altyazılı olarak eklendi. Yakın zamanda Türkçe dublaj partlar ile karşınızda olacağız bizi takip etmeye devam edin.

  75. ahmet 31 Mayıs 2013, 11:35 -

    süperolmuş:D

  76. sadolist 07 Haziran 2013, 01:38 -

    fena degil ama türkce dublaj izlemek her zaman daha iyi

  77. tahsin 08 Haziran 2013, 20:47 -

    fırakmanlar mütiş merak etmemek mümkündeyil

  78. emre yeşil 11 Haziran 2013, 16:23 -

    güzel :)

  79. emre yeşil 11 Haziran 2013, 16:25 -

    güzel :) ama türkçe dublaj dağ iyi

  80. sinan 26 Haziran 2013, 11:20 -

    Arkadaşlar bu film gerçekten müthiş ötesi bir şey izlemenezi şiddetle tavsiye ediyorum

  81. furkan 26 Haziran 2013, 20:47 -

    admin ne kadar şerefsizlik yaptığının farkındamısın haziranın 2. haftası çıkıcak demişin ben bu yazıyı haziranın 3. haftasında yazıyorum hala tek part izleye tıkladığımda fragmanı veriyor.

    • admin 27 Haziran 2013, 12:43 -

      Film yukarıda yayınlanıyor. Kendiniz bulamamışsınız ve sonrasında gelip burada şerefsizlik gibi hakaretlerde bulunuyorsunuz.

  82. Vn Diesel 27 Haziran 2013, 09:07 -

    Bu film çok güzel oldu. Emeği geçen herkese teşekkür ederim iyi seyirler dilerim.

  83. deliqanLı 27 Haziran 2013, 09:21 -

    Hızlı ve öfkeli serisi hayatımın filmlerinden oluşuyor resmen bunları izle sonra gelde arabayı yavaş yavaş kullan

  84. süratli ali 30 Haziran 2013, 07:31 -

    Vin diesel bir harika dostum

  85. Ruhi Felek 02 Temmuz 2013, 17:27 -

    hızlı ve ödkeli 6 izlediğim en iyi filmlerden birisi teşekkür ederim yayınladığını ziçin

  86. nizar 26 Temmuz 2013, 13:14 -

    süper flim

  87. cemilok 22 Eylül 2013, 21:48 -

    ingilizce olarak seyir ettim ço güzeldi.

  88. nazmi 07 Temmuz 2014, 18:12 -

    Gerçekten tek kelımeyle harıka bır fılm yapımcılara tşkrlr.

Film izle, Filmi Full izle, HD Film izle, Tek Parça izle, Film seyret
  • Facebook
  • Twitter
  • Rss
Transformers 4 Malefiz Açlık Oyunları izle Kaptan Amerika 2 Godzilla Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 2